Wszystko o grze plemiona.pl

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

#1 2010-02-07 12:28:59

 Kamilos88888888

Administrator

Zarejestrowany: 2010-02-06
Punktów :   

Planowanie Ataków

Planowanie ataków to przygotowywanie skoordynowanych działań ofensywnych, samodzielnie lub w grupach (często są to plemiona) przeciwko graczom lub ich grupie. Jeśli wioski agresora znajdują się w bezpośrednim sąsiedztwie atakowanych wiosek planowanie ataków może okazać się zbędne.

Ataki zsynchronizowane są to tak zaplanowane ataki aby kolejne atakujące oddziały atakowały swoje cele w ściśle wyznaczonym czasie. Ataki zsynchronizowane przeprowadza się w przypadku kiedy mamy do czynienia z potrafiącym dobrze bronić się przeciwnikiem lub kiedy nasze wioski są oddalone od wiosek przeciwnika o kilka - kilkanaście godzin drogi.

Prawidłowo zaplanowany atak powinien składać się z fali off która atakuje wioskę jako pierwsza, potem powinni wchodzić szlachcice, a na końcu wsparcie. Fala off ma za zadanie zniszczyć obronę przeciwnika, szlachta przejmuje wioskę, a wsparcie zabezpiecza ją przed natychmiastowym odbiciem wioski przez przeciwnika. Ważne aby wszystko zgrać w czasie. Wiadomo, że jeżeli pierwszy wchodzi off to szlachta powinna wchodzić kilka sekund po ataku offami. To samo dotyczy wsparcia dla którego opóźnienie powinno być większe niż dla szlachty tak aby szlachta nie atakowała własnego wsparcia.

Atak powinien składać się z prawdziwych ataków i z fejek w przypadku kiedy atakujemy małą ilością offów małą ilość celów głównych tak aby przeciwnik nie miał możliwości koncentracji defa z okolicy atakowanej wioski w jednym miejscu, a sytuacja zmuszała go do rozłożenia obrony na kilka wiosek co ułatwi przebicie się głównego ataku.

Czasem atak na jednego gracza może być poprzedzony symulowanym atakiem na innego gracza który należy do tego samego plemienia. Taki wyprzedzający atak często potrafi bardzo zmylić przeciwnika który skoncentruje wojska obronne w złym miejscu i nie zdąży ich już przenieść do obrony przed prawdziwym atakiem.

Atak na jednego gracza może też składać się z jednej lub większej ilości fali ataków wyprzedzających które będą symulowały atak na zupełnie inne wioski niż w rzeczywistości agresor będzie chciał przejąć. Takie ataki stosuje się w przypadku kiedy przeciwnik dysponuje dużymi siłami i może liczyć na spore wsparcie ze strony swojego plemienia.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.akustyka.pun.pl www.poke-fan.pun.pl www.4ti.pun.pl www.ewf-e-fed.pun.pl www.wrestlingmix.pun.pl