Administrator
Piechota
Pikinier - jest najprostszą jednostką. Jest efektywny w obronie przeciwko kawalerii. Nowi gracze używają go do farmienia.
Miecznik - efektowny w obronie przeciwko infanterii. Poruszają się jednak bardzo wolno.
Topornik - to mocna jednostka atakująca. Efektywna przeciwko Pikinierom.
Łucznik - jest dobrym obrońcą, lecz nie jest często używany przez graczy.
Kawaleria
Zwiadowca - atakuje wioskę po to, by donieść informacje o jej wojsku, budynkach i surowcach.
Lekki kawalerzysta - jest bardzo dobrą jednostką do niespodziewanych ataków.
Łucznik na koniu - w szczególności niszczy precyzyjnymi strzałami wrogich Łuczników czyhających za murem obcej wioski.
Ciężki kawalerzysta - jest elitą wojsk. Posługuje się ciężkim mieczem oraz zbroją. Może być użyty zarówno w obronie jak i w ataku.
Bronie oblężnicze
Taran - pomaga w ataku na inne wioski, ponieważ uszkadza Mur obronny wroga.
Katapulta - nadaje się do niszczenia cudzych budynków. W zależności od ilości katapult poziom budynku jest redukowany do niższego.
Specjalne
Rycerz - chroni twoją wioskę, jak również twoich sprzymierzeńców, przed obcymi napadami (może również uczestniczyć w atakach). Każdy gracz może posiadać tylko jednego rycerza. Jednostka pojawiła się na światach o nowym stylu 3.0. Wersja 4.0 umożliwiła rycerzowi nosić przedmioty które podnoszą statystyki danego typu wojska.
Szlachcic - może obniżyć poparcie w wiosce atakowanej. Jednorazowy atak szlachcicem zmniejsza poparcie losowo od 20 do 35 punktów poparcia. Po obniżeniu poparcia na zero lub niżej, wioska jest zdobyta.
Offline