Wszystko o grze plemiona.pl

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

#1 2010-02-07 13:58:44

 Kamilos88888888

Administrator

Zarejestrowany: 2010-02-06
Punktów :   

Podstawy

Plac: Centralne koordynowanie wojsk
Plac to główne miejsce do sterowania wojskami. Możesz wydawać wojskom polecenia, bądź anulować je w ciągu 10 minut po wydaniu.
Jeżeli klikniesz na "wojska", zobaczysz te jednostki, które zostały przysłane do ciebie od innych graczy oraz twoje wojska, które stacjonują w innych wioskach.
Najazd: Naucz się napadać na innych graczy
Gdy będziesz posiadał kilka jednostek wojskowych i chcesz atakować innych graczy, musisz wejść na mapę i wybrać wioskę, którą chcesz zaatakować, a następnie opcję "wyślij wojska". Musisz pamiętać o tym, że każda wioska posiada swoją obronę bazową (nawet gdy nie ma w niej wojsk) oraz oczywiście mogą w niej przebywać wrogie jednostki, które podejmą walkę z Twoimi wojskami.
Każda z jednostek ma inne parametry, które sprawiają że niektóre jednostki są lepsze jako atakujący, inne zaś jako obrońcy.
Obrona: Stawiaj opór agresorom!
Jeśli jesteś atakowany regularnie, to przeciwnik prawdopodobnie chce nie tylko przejąć Twoje surowce, ale także i całą wioskę.
Jeśli w składzie ataku nie ma szlachcica, to przeciwnik prawdopodobnie chce jedynie splądrować Twoje surowce (jeśli takie ataki są częste to w slangu nazywają się "farmieniem"). Jest kilka rzeczy które możesz zrobić, by spróbować obronić się przed tym:


Skontaktować się z plemieniem
Regularnie zlecać budowanie
Rozbudować Schowek i mur.
Każda z jednostek ma inne parametry, które sprawiają że niektóre jednostki są lepsze jako atakujący, inne zaś jako obrońcy.
Wsparcie: W ten sposób pomożesz współplemieńcom
Zdarza się, że członkowie plemienia, bądź przyjaciele potrzebują twojej pomocy. Oprócz pomocy poprzez wysyłanie surowców, możesz ich wesprzeć również wojskami. W tym celu kliknij na plac, podaj współrzędne wioski docelowej oraz wybierz jakie jednostki chcesz wysłać. Następnie kliknij na "pomoc" oraz na "OK", a jednostki podążą z pomocą.
Jeżeli twoje wojska stacjonujące u wspomaganego gracza zostaną zaatakowane, otrzymasz raport o poniesionych stratach, ale nie otrzymasz informacji, jakimi jednostkami przeciwnik zaatakował. Jeśli twoje wojska już nie są potrzebne, możesz je odwołać do wioski macierzystej. W tym celu wejdź na plac, kliknij na "wojska", następnie, w zależności od tego, czy chcesz odwołać wszystkie lub tylko część wojsk, na "część", bądź "wszystkie".
Prędkość: Dowiedz się więcej na temat tempa jednostek
Jeżeli wysyłasz różne jednostki jednocześnie, kieruj się predkością poruszania się tej najwolniejszej.
Jednostki wybierają zawsze bezpośredni szlak, poruszają się więc również po przekątnej poprzez pola. Lasy, jeziora oraz góry nie mają wpływu na drogę lub prędkość jednostek.
Mur: Mur i jego rola w obronie
Mur obronny bardzo wzmacnia siłę obronną wioski. Wpływa zarówno na obronę bazową, jak i na broniące jednostki. Szczególnie na początku gry mur odgrywa dużą rolę w ochronie Twojej wioski przed splądrowaniem. W późniejszej fazie, w pełni rozwinięty mur także jest sporym wzmocnieniem Twoich jednostek obronnych.
Zwiad: W ten sposób otrzymasz informacje o przeciwnikach
Za pomocą szpiegów możesz uzyskać informacje na temat wiosek przeciwnika. By wyszpiegować innego gracza, wystarczy wysłać atak nawet tylko jednego szpiega na wioskę innego gracza.

Możesz się obronić przed atakującymi zwiadowcami tylko poprzez rekrutowanie zwiadowców samemu. Kiedy jesteś atakowany przez zwiadowców, Twoi zwiadowcy atakują wrogich zwiadowców, ale nie stracisz żadnej ze swoich jednostek.


Wynik ataku zwiadowcami zależy od poziomu ich wyszkolenia oraz od ilości zwiadowców którzy ocaleją w walce.


mniej niż 50%, ale przynajmniej jeden zwiadowca ocalały: zobaczysz tylko jednostki które przebywały w atakowanej wiosce w chwili ataku.
więcej niż 50% ocalałych zwiadowców i zwiadowcy zbadani na poziomie 1: zobaczysz także ilość surowców w wiosce.
więcej niż 70% ocalałych zwiadowców i zwiadowcy zbadani na poziomie 2: zobaczysz dodatkowo poziomy budynków we wiosce.
więcej niż 90% ocalałych zwiadowców i zwiadowcy zbadani na poziomie 3: zobaczysz dodatkowo jednostki pochodzące z tej wioski, które w chwili ataku znajdowały się poza nią.

By skutecznie obronić się przed atakiem szpiegów, obrońca musi mieć minimum dwa razy więcej szpiegów, niż agresor. Jednak na dokładną liczbę potrzebnych do obrony zwiadowców ma wpływ szczęście.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.shinobigamenew.pun.pl www.straznicyasgaardu.pun.pl www.bn606.pun.pl www.transformersclub.pun.pl www.nylonomania.pun.pl